חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
נקודה
מאבקים חברתיים, פעילות ציבורית

עיצומי המורים נמשכים: גם היום הלימודים יחלו ב־10:00

29 ביוני 2022

זו כבר הפכה לשגרה החדשה, העיצומים יכללו את הגנים, בתי הספר היסודיים וחטיבות הביניים בכל הארץ, בחינוך המיוחד הלימודים יתקיימו כרגיל. היכנסו לכתבה המלאה.

מתוך הכתבה:

במכתב תמיכה שנשלח מטעם "הורים למען מורים", שהוציאה תנועת דרור ישראל, נכתב: "אנו, אמהות לילדים במערכת החינוך המייצגות מאות הורים, רוצות לומר בקול רם וברור: אנחנו עם המורים. התאכזבנו לשמוע את עמדת הנהגת ההורים הארצית שקראה למורים לא לשבות. עמדה זו לא מייצגת אותנו ואת כל החתומים על מכתב זה.

"אנחנו מצפות מהנהגות ההורים לעמוד לצד המורים במאבקם ולתמוך בזכותם לשבות. ההתמודדות עם שביתה כהורים אינה קלה וגורמת לשיבושים בסדר יומנו, אבל זה מחיר שאנחנו מוכנות לשלם בעבור עתיד החינוך לילדינו".

נעם אראלי, מיוזמות המכתב, אמרה ל"מעריב": "כאמא אני מוכנה לספוג את מחיר השביתה, גם כשזה פוגע בשגרת החיים שלי, בימי החופש שלי ובשעות הלימוד של הילדים שלי ובשגרה שלהם. אני מוכנה לספוג הכל כי אני אמא, וכאמא הילדים שלי חשובים יותר מכל. יותר מציון בשפה ויותר משעות עבודה. נכון, כואב לנו על שעות העבודה, אבל בשביל מה ובשביל מי אנחנו יוצאים לעבוד מלכתחילה אם לא בשביל לדאוג לטוב ביותר עבור הילדים שלנו?".
קו כחול

כתבות נוספות